بلاگ

چگونه به استوری اینستاگرام لینک اضافه کنیم؟ (2022)

اصول بازاریابی دیجیتال
30%
تخفیف
0
630,000 تومان
مینی دوره طراحی بیزنس پلن
100%
تخفیف
25
200000 – رایگان!
اصول بازاریابی دیجیتال
100%
تخفیف
چگونه به استوری اینستاگرام لینک اضافه کنیم؟

فهرست مطالب

چگونه به استوری اینستاگرام لینک اضافه کنیم؟

قراردادن لینک در استوری اینستاگرام چه مزیتی دارد؟ اغلب کاربران تمایل به گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام دارند اما شيوه‌ی انجام آن را نمی‌دانند و برای قراردادن لینک در استوری اینستاگرام خود به مشکل برمی‌خورند. ما در این مطلب شما را با شيوه‌ی گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام آشنا می‌کنیم. در ابتدا باید بدانید که چگونه به استوری اینستاگرام لینک اضافه کنیم؟

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سئو می توانید به صفحه ی آموزش سئو مراجعه کنید.

 

استوری اینستاگرام

 

چگونه به استوری اینستاگرام لینک اضافه کنیم؟  

حتما برای شما نیز سوال است که چگونه به استوری اینستاگرام لینک اضافه کنیم؟ یا اینکه اضافه‌کردن لینک به استوری اینستاگرام چه فایده‌ای دارد؟

گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام یکی از راه‌هایی است که شما با انجام آن می‌توانید شمار مخاطبان خود را افزایش دهید، افزون بر آن می‌توانید باعث پیشرفت پیج کاری خود شوید.

حتما می‌دانید که امروزه استوری اینستاگرام یکی از مهم‌ترین قسمت‌های این شبکه اجتماعی پرطرفدار به شمار می‌آید. استوری اینستاگرام قابلیت‌های زیادی دارد.

یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های استوری اینستاگرام که اهمیت آن را دوبرابر می‌کند، امکان اضافه‌کردن لینک می‌باشد.

مهم‌ترين سوالاتی که برای اغلب کاربران اینستاگرام ايجاد می‌شود، این است که چرا قابلیت اضافه‌کردن لینک به استوری اینستاگرام برای حساب کاربری من فعال نمی‌باشد؟

امکان اضافه‌کردن لینک به استوری اینستاگرام چگونه فعال می‌شود؟

چگونه به استوری اینستاگرام لینک اضافه کنیم؟

در پاسخ به این سؤالات باید گفت قابلیت اضافه‌کردن لینک به استوری اینستاگرام برای تمامی کاربران آن فعال نمی‌باشد و برای فعال‌کردن این قابلیت، لازم است پیج شما برخی از شرایط را داشته باشد.

بعنوان نمونه از اصلی‌ترین شرایط می‌توان به تبدیل اکانت شخصی یا Personal به اکانت تجاری یا Business، اشاره کرد.

علاوه بر داشتن اکانت تجاری دو شرط مهم دیگر نیز وجود دارد که باید حداقل یکی از این شرطها وجود داشته باشد تا قابلیت اضافه کردن لینک به استوری اینستاگرام برای پیج شما فعال شود.

  1. باید تعداد دنبال‌کنندگان شما بیشتر از 10k باشد.
  2. باید شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام به پیج شما تیک آبی را داده باشد.

تا چند سال گذشته، امکان افزودن لینک به استوری اینستاگرام، بدون این شرایط نیز وجود داشت، اما با گذشت زمان تغییرات زیادی در عملکرد اینستاگرام اعمال شد

که براساس آن‌ها کاربران اینستاگرام برای گذاشتن لینک در استوری، باید یکی از شروط را داشته باشند. هدف شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام برای قراردادن این شروط و محدودیت‌ها، ترغیب کاربران به فعالیت بیشتر در اینستاگرام می‌باشد.

به همین دلیل است که برای اغلب افراد دارای اکانت بیزینسی، جذب دنبال‌کننده اهمیت بسیار زیادی دارد.

اگر برای شما نیز سوال است که چگونه به استوری اینستاگرام لینک اضافه کنیم؟ یا اینکه اگر این شروط را نداشتیم، چگونه به استوری اینستاگرام لینک اضافه کنیم؟ با ما همراه باشید.

 

نحوه اضافه‌کردن لینک به استوری اینستاگرام: 

چگونه به استوری اینستاگرام لینک اضافه کنیم؟ قراردادن لینک در استوری اینستاگرام، سبب افزایش تعداد کاربران و بازدیدکنندگان سایت شما می‌شود،

به دلیل همین موضوع است که افراد زیادی راه‌های گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام را جست‌و‌جو می‌کنند تا بتوانند با کمک این راه به اهداف خود نزدیک شوند.

حالا اگر دوست دارید بدانید که چگونه به استوری اینستاگرام لینک اضافه کنیم؟ یا تمایل به قراردادن لینک در استوری اینستاگرام خود دارید، باید به ترتیب مراحل زیر را انجام دهید:

  1. اپلیکیشن اینستاگرام خود را اجرا کنید.
    2. به بخش مربوط به استوری پیج خود بروید. یک عکس از گالری خود انتخاب کنید یا با انتخاب دوربین به‌شکل آنلاين عکس بگیرید.
    3. از منوی بالای صفحه، بر روی علامتی که مشابه سنجاق است (این علامت مربوط به درج لینک می‌باشد) کلیک نمایید.
  2. شما باید در صفحه‌ی اختصاصی که برای شما باز می‌شود، لینک موردنظر خود را وارد نمایید.
    5. در پایان باید بر روی گزینه Done ضربه بزنید. با این کار شما لینک موردنظر خود را در استوری با دنبال‌کنندگان خود به اشتراک می‌گذارید.

 

استوری اینستاگرام

قراردادن لینک در استوری اینستاگرام بدون داشتن 10k فالوور چه شرایطی دارد؟ 

چگونه به استوری اینستاگرام لینک اضافه کنیم؟ یکی از مهم‌ترین شرط‌های ضروری برای قراردادن لینک در استوری اینستاگرام، داشتن بیشتر از ۱۰هزار دنبال‌کننده است.

اما راه دیگری نیز وجود دارد.با کمک این راه‌حل بدون داشتن این تعداد دنبال‌کننده نیز می‌توانید لینک موردنظر خود را در بخش استوری اینستاگرام قرار دهید. برای این منظور باید از قسمت IGTV اینستاگرام اقدام کنید.

اما شيوه‌ی قراردادن لینک در استوری اینستاگرام بدون داشتن ۱۰هزار دنبال‌کننده چیست؟ چگونه به استوری اینستاگرام لینک اضافه کنیم؟ برای این منظور شما باید به مراحل زیر عمل کنید:

 

  1. به برنامه‌ی اینستاگرام خود وارد شوید و به بخش پروفایل بروید.
  2. سپس روی آیکونی که در سمت راست قرار دارد و علامتی مانند مثبت یا بعلاوه دارد، کلیک نمایید. در اینجا صفحه‌ای دارای آپشن‌های گوناگون برای شما باز می‌شود.
  3. در این مرحله شما باید از میان آپشن‌های موجود، گزینه‌یIGTV Video را انتخاب کنید.
  4. زمانی که وارد ویدئوی IGTV شدید، باید ویدئوی موردنظر خود را انتخاب نمایید. توجه داشته باشید که ویدیویی که انتخاب می‌کنید باید بیشتر از یک دقیقه باشد تا در این بخش از اینستاگرام نمایش داده شود.
  5. پس از نمایش این صفحه، باید یک کاور مناسب برای ویدئوی خود انتخاب کنید.
  6. حالا باید در کادر مربوط به عنوان که Title نام دارد، عنوان «کلیک کنید» را بنویسید و در قسمت توضیحات یاDescription  لینک موردنظر خود را همراه با یک توضیح مختصر قراردهید.
  7. در این بخش می‌توانید با کمک ایموجی‌های گوناگون، لینک موردنظر را برجسته نمایید.
  8. حالا لازم است که روی Post to IGTV کلیک کنید تا ویدئوی ‌شما منتشر شود.
  9. پس از آپلودشدن ویدیو، باید مجدداً به بخش استوری مراجعه و از منوی بالای صفحه، روی آیکون زنجیرمانند که مربوط به لینک است، ضربه بزنید و در صفحه‌ی جدیدی که برای شما باز می‌شود روی IGTV Video کلیک نمایید.
  10. بعد از انجام این کارها، یک صفحه‌ی دیگر برای شما باز خواهد شد که می‌توانید با استفاده از آن ویدئویی که آماده کرده‌اید را به استوری خود اضافه نمایید.
  11. در این مرحله نوبت به هدایت‌کردن دنبال‌کنندگان و کاربران به لینک می‌رسد. توصیه می‌شود برای ترغیب مخاطبان به کلیک روی لینک از گیف‌های Swipe Up استفاده کنید.
  12. اگر تمایل دارید از گیف‌های اینستاگرام استفاده کنید، باید روی آیکون استیکر که در بخش بالایی صفحه قراردارد ضربه بزنید و از میان گزینه‌های موجود، روی آیکون GIF کلیک کنید.
  13. در بخش سرچ، عبارت Swipe Up را جست‌و‌جو کنید تا گزینه‌های مختلفی در دسترس شما قرار گیرد.
  14. در پایان استوری خود را منتشر کنید.

حالا که متوجه شدید که بدون داشتن 10K دنبال‌کننده چگونه به استوری اینستاگرام لینک اضافه کنیم؟ با ما همراه باشید تا مزیت‌های افزودن لینک به استوری اینستاگرام و روش‌های آن را به شما آموزش دهیم.

 

استوری اینستاگرام

گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام چه مزیتی دارد؟ 

چگونه به استوری اینستاگرام لینک اضافه کنیم؟ گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام چه فایده‌ای دارد؟ قراردادن لینک در استوری اینستاگرام، با هدف افزایش تعداد دنبال‌کنندگان انجام می‌شود.

به همین دلیل است که بسیاری از افرادی که به دنبال افزایش فالوور هستند از گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام استفاده می‌کنند تا بتوانند از این راه دنبال‌کنندگان خود را افزایش دهند.

برای تأثیرگذاری بیشتر لینک قرار داده شده در استوری اینستاگرام لازم است که یک Call To Action نیز به استوری اینستاگرام بیفزایید.

توجه داشته باشید که قراردادن لینک در استوری به تنهایی نمی‌تواند تعداد بازدیدکنندگان سایت یا فروشگاه اینترنتی بیزینس‌ افراد را افزایش دهد و در کنار افزودن لینک به استوری لازم است که از قابلیت‌های دیگر نیز استفاده شود.

یک راه بسیار تاثیرگذار برای افزایش تعامل کاربران در اینستاگرام ‏call to action است. بعنوان نمونه شما می‌توانید بعد از قراردادن لینک موردنظر در استوری اینستاگرام، از جملات انگیزشی مناسب برای تشویق کاربران به کلیک استفاده نمایید.

با این جملات کاربران به بالا کشیدن صفحه‌ی لینک‌دار استوری و دیدن سایت موردنظر ترغیب می‌شوند. بالابودن نرخ تعامل کاربران در اینستاگرام یک فاکتور بسیار مهم در موفقیت است.

بالابودن نرخ تعامل در اینستاگرام حتی می‌تواند پست‌های شما را به صفحه‌ی اکسپلورر اینستاگرام ببرد.

گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام چه کاربردی دارد؟ 

قراردادن لینک در استوری اینستاگرام چه کاربردی دارد؟ چگونه به استوری اینستاگرام لینک اضافه کنیم؟ افزودن لینک به استوری اینستاگرام مزیت‌های زیادی برای اکانت‌های مختلف دارد، اما می‌توان گفت که اکثر کاربران اینستاگرام از قابلیت افزودن لینک به استوری اینستاگرام برای تبلیغ برند خود استفاده می‌کنند.

با توجه به اینکه امروزه استوری‌ها در نزد دنبال‌کنندگان محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده‌اند، بنابراین این کار بهترین راه برای افزایش بازدید و استقبال از یک موضوع است.

توصیه می‌شود که هنگام تولید محتوای متنی یا تصویری برای استوری، حساسیت لازم را داشته باشید تا نتیجه‌ی مطلوب را به دست آورید. از کاربردهای گوناگون قراردادن لینک در استوری اینستاگرام می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

  1. قابلیت گذاشتن لینک و نیز قراردادن درگاه پرداخت در استوری اینستاگرام 

چگونه به استوری اینستاگرام لینک اضافه کنیم؟ فایده‌ی قراردادن درگاه پرداخت چیست؟ تعداد زیادی از کاربران که بیزینس خود را از طریق اینستاگرام انجام می‌دهند، به‌شکل مجزا برای کسب‌وکار خود سایت نیز در اختیار دارند.

این اشخاص با استفاده از امکان اضافه‌کردن لینک به استوری اینستاگرام می‌توانند بازدیدکنندگان زیادی را به سایت خود هدایت کنند. با این کار فروش آن‌ها دو برابر و از راه اینستاگرام و سایت آنها انجام خواهد گرفت.
قراردادن درگاه پرداخت مخصوص در استوری اینستاگرام قابلیت دیگری است که برای کاربران اینستاگرام فراهم شده است.

افرادی که تمایل دارند فعالیت بیزینس خود را به درستی مدیریت کنند، می‌توانند یک درگاه پرداخت آنلاین مخصوص برای کسب‌وکار خود تهیه کنند.

درگاه پرداخت اینترنتی، شرایط خریدکردن را برای مشتریان و مدیریت کسب‌وکار را برای مدیران آن آسان‌تر می‌کند.

استوری اینستاگرام

قابلیت اضافه‌کردن لینک سایر شبکه‌های اجتماعی در استوری اینستاگرام

چگونه به استوری اینستاگرام لینک اضافه کنیم؟ یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های اضافه‌کردن لینک به استوری اینستاگرام، قابلیت قراردادن لینک شبکه‌های اجتماعی دیگر در استوری می‌باشد.

امروزه افراد زیادی علاوه بر اینستاگرام از سایر شبکه‌های اجتماعی مانند تلگرام، لینکدین، پینترست و … برای افزایش مشتری و رونق بیزینس خود استفاده می‌کنند.

این افراد برای جذب مشتریان بیشتر می‌توانند لینک حساب کاربری خود در شبکه‌های اجتماعی مختلف را در استوری اینستاگرام خود قرار دهند تا دنبال‌کنندگان آنها با کشیدن صفحه‌ی استوری به سمت بالا بتوانند به صفحه‌ی حساب کاربری آنها هدایت شوند.

 

قابلیت اضافه کردن لینک‌ داخلی به استوری اینستاگرام

لینک داخلی چیست؟ چگونه به استوری اینستاگرام لینک اضافه کنیم؟ لینک‌های داخلی اینستاگرام نوع خاصی از قراردادن لینک به استوری اینستاگرام است که در داخل اپلیکیشن اینستاگرام انجام می‌گیرد و مربوط به همین شبکه‌ی اجتماعی می‌باشد.

بعنوان نمونه اگر کاربران اینستاگرام یک پست را در این شبکه‌ی اجتماعی منتشر کنند و سپس آن پست خود را استوری کنند، نوعی لینک‌دهی داخلی در استوری انجام شده است.
حالا اگر کاربران اینستاگرام این کار را با پست‌های دیگر پیج‌ها نیز انجام دهند، باز هم لینک‌دهی داخلی اتفاق افتاده است.

بنابراین کاربران اینستاگرام می‌توانند پست پیج‌های دیگر را به شرط عمومی‌بودن، در استوری اینستاگرام خود منتشر کنند.

لینک‌دهی داخلی در اینستاگرام فقط شامل لینک‌دادن به پستها نمی‌شود بلکه لینک پروفایل و IGTV را نیز دربرمی‌گیرد.

به بیان ساده‌تر هرگاه کاربران لینک پروفایل یا IGTV را در استوری اینستاگرام خود قرار دهند، از قابلیت لینک‌دهی داخلی اینستاگرام استفاده کرده‌اند.

استوری اینستاگرام

اضافه‌کردن لینک به استوری اینستاگرام برای چه کسانی مفید است؟

شاید از خود بپرسید که چگونه به استوری اینستاگرام لینک اضافه کنیم؟ آیا افزودن لینک به استوری اینستاگرام برای پیج ما هم مفید است؟ در پاسخ به این سؤالات باید گفت که اضافه‌کردن لینک به استوری اینستاگرام برای پیج‌های زیر مفید و تأثیرگذار خواهد بود:

  1. تمامی فروشگاه‌های اینترنتی که به‌شکل آنلاین محصولات خود را عرضه می‌کنند.
  2. تمام اشخاصی که از راه شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام به مخاطبان خود در رابطه با موضوعات مختلف مشاوره یا آموزش می‌دهند.
  3. افراد محبوب که دنبال‌کنندگان زیادی دارند مانند بلاگرها و اینفلوئنسرها
  4. پیج‌های شناخته‌شده در زمینه‌های خدمات آنلاین مانند تبلیغات برای سایت‌ها، کانال‌ها و پیج‌های اینستاگرامی

 

چگونه به استوری اینستاگرام see more اضافه کنیم؟

چگونه به استوری اینستاگرام لینک اضافه کنیم؟ افزودن گزینه‌ی بیشتر ببینید به استوری چه فایده‌ای دارد؟ هنگام اضافه‌کردن لینک به استوری اینستاگرام، باید کاربران را متوجه لینک قرار داده شده در استوری نمایید.

برای این منظور از گزینه‌ی بیشتر ببینید یا See More استفاده می‌شود. البته توجه داشته باشید

که این گزینه در استوری‌ها زیاد واضح و درمعرض نگاه کاربران نیست و ممکن است بسیاری از کاربران که استفاده کمتری از اینستاگرام دارند حتی متوجه آن نشوند یا اینکه اطلاع نداشته باشند که این قسمت به چه چیزی مربوط می‌شود.

بنابراین بهتر است که بعد از اضافه‌کردن لینک به استوری اینستاگرام، از یک برچسب یا آیکون فلش یا گیف استفاده شود و توجه کاربران و دنبال‌کنندگان خود را به گزینه‌ی See More یا گزینه‌ی بیشتر ببینید، جلب نمایید.

استوری اینستاگرام

در پایان این مطلب باید گفت که اضافه‌کردن لینک به استوری اینستاگرام مزیت‌های زیادی دارد که از مهم‌ترين مزیت‌های آن می‌توان به افزایش ترافیک سایت، افزایش فروش و جلب اعتماد مشتری اشاره کرد.

حالا که می‌دانید چگونه به استوری اینستاگرام لینک اضافه کنیم؟ و افزودن لینک به استوری اینستاگرام چه مزیت‌ها و کاربردهایی دارد بهتر می‌توانید از قابلیت اضافه‌کردن لینک به استوری اینستاگرام استفاده کنید.

دوره رایگان دیجیتال مارکتینگ

 

در آمد 5 الی 20 – مهارت های دیجیتال مارکتینگ
30%
تخفیف

آموزش تبلیغ نویسی دوره از صفر تا استادی | فرصت

بدون امتیاز 0 رای
343,000 تومان
118
343,000 تومان
30%
تخفیف

دوره آموزش تبلیغات گوگل ادز (google ads)

بدون امتیاز 0 رای
483,000 تومان
31
483,000 تومان
30%
تخفیف

دوره آموزش تحقیقات بازار (۲۰۲۲)

بدون امتیاز 0 رای
203,000 تومان
4
203,000 تومان

دیدگاهتان را بنویسید

مشاوره رایگان سئو

۱۰ الی ۲۰ دقیقه مشاوره ٰرایگان برای رسیدن به رتبه های برتر گوگل