بلاگ

نمونه قرارداد دیجیتال مارکتینگ و اصول آن (2022)

اصول بازاریابی دیجیتال
30%
تخفیف
0
630,000 تومان
مینی دوره طراحی بیزنس پلن
100%
تخفیف
25
200000 – رایگان!
اصول بازاریابی دیجیتال
100%
تخفیف
نمونه قرارداد دیجیتال مارکتینگ

فهرست مطالب

نمونه قرارداد دیجیتال مارکتینگ و اصول آن

دیجیتال مارکتینگ یک عبارت عمومی است و روش‌ها و تکنیک‌های مختلف را شامل می‌شود. افراد باید قبل از انعقاد قرارداد دیجیتال مارکتینگ با روش‌های دیجیتال مارکتینگ آشنا شوند. اگر تمایل دارید با نمونه قرارداد دیجیتال مارکتینگ آشنا شوید، با ما تا پایان این مطلب با عنوان نمونه قرارداد دیجیتال مارکتینگ همراه باشید.

 

 

آموزش رایگان دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ چه تکنیک‌هایی دارد؟

زيرمجموعه‌های دیجیتال مارکتینگ شامل سئو و بهینه‌سازی سایت‌ها، بازاریابی محتوایی، بازاریابی و تبلیغات، بازاریابی شبکه‌های اجتماعی، بازاریابی کلیکی، بازاریابی محلی، ایمیل مارکتینگ و… می‌باشد. بنابراین با توجه به عمومی‌بودن معنای دیجیتال مارکتینگ در مرحله‌ی اول باید نوع روش و اهداف موردنظر را مشخص کرد.

برای دیدن صفحه ی آموزش رایگان سئو کلیک کنید.

 

نمونه قرارداد دیجیتال مارکتینگ

قراردادهای دیجیتال مارکتینگ چه اصول و قوانینی دارند؟

بعنوان نمونه قرارداد دیجیتال مارکتینگ شامل قوانین زیر می‌باشند:

قوانین و مقررات قرارداد دیجیتال مارکتینگ شامل قوانین مادی و معنوی می‌باشد که باید در قراردادها آورده شود. اگرچه هر بیزینسی با توجه به اهداف و فعالیت خود قرارداد تنظیم می‌کند اما آشنایی با قوانین، هم از بیزینس شما در مقابل مسئولیت‌های اضافی محافظت می‌نماید و هم به بیزینس شما کمک می‌کند که مسئولیت‌های محوله به تیم، به صورت کارآمد و ساختاریافته حل‌وفصل شوند. معمولا قالب‌های آماده بعنوان نمونه قرارداد دیجیتال مارکتینگ به شکل عمومی است و لازم است برای بیزینس‌های مختلف، پاراگراف‌هایی از آن تغییر کند.

 

 

 

هدف قراردادهای دیجیتال مارکتینگ چیست؟

همانطور که می‌دانید چون دیجیتال مارکتینگ به یک مفهوم عام اطلاق می‌شود، در شروع کار باید هدف و نوع خدمتی که قرار است ارائه شود را برای خود و مشتری مشخص نمایید. بعنوان نمونه قرارداد دیجیتال مارکتینگ ممکن دارای اهداف سئو، تولید محتوا، تبلیغات شبکه‌های اجتماعی و… باشد.

 

نمونه قرارداد دیجیتال مارکتینگ

 

شركت چه تعهدات و ضمانت‌نامه‌ای در قرارداد دیجیتال مارکتینگ می‌تواند لحاظ کند؟

بعنوان نمونه قرارداد دیجیتال مارکتینگ برای شرکت‌ها و بیزینس‌ها بر اساس نوع درخواست مشتری شامل تعهدات زیر است:

١-شرکت‌ها متعهد می‌شوند که کارهای موردنظر مشتری را درست و اصولی اجرا کنند و باتوجه به هدف‌ها و تاریخ‌های قید شده در قرارداد، باید در آن تاریخ‌ها به آن اهداف معقول دست پیدا کرده باشند.

٢-اینکه رسیدن به اهداف بر اساس چه نوع روشی و با چه شیوه‌ای انجام گیرد، برعهده‌ی شرکت دیجیتال مارکتینگ می‌باشد و انتخاب روش برعهده مشتری نمی‌باشد.

٣-شرکت دیجیتال مارکتینگ باید در مقابل اطلاعات مشتریان خود اصل امانت را رعایت نمایند.

 

 

 

مشتری در قرارداد دیجیتال مارکتینگ چه تعهداتی دارد؟

بعنوان نمونه قرارداد دیجیتال مارکتینگ برای مشتریان شامل تعهدات زیر می‌باشند:

١-مشتری متعهد می‌شود که اطلاعاتی که شرکت دیجیتال مارکتینگ نیاز دارد را برای تسهیل امور و رسیدن به اهداف مشخص به‌شکل منطقی و در زمان‌های مشخص در دسترس شرکت دیجیتال مارکتینگ قرار دهند. مشتری دراین بخش باید اطلاعات صحیح را به شرکت ارائه دهد و سایر کارها برعهده‌ی شرکت دیجیتال مارکتینگ می‌باشد.

٢-مشتری موظف است که در سریعترین زمان و در موعد مقرر نظر خود را پیرامون طرح‌ها، روش تبلیغات و امور گرافیکی و… اعلام نماید و در صورت نیاز تغییرات موردنظر را اعلام کند و اگر مشتری به تعهدات عمل نکند می‌توان طول مدت قرارداد را افزایش داد.

نمونه قرارداد دیجیتال مارکتینگ

٣-مشتری متعهد می‌شود که تغییرات اطلاعاتی از قبیل تغییر دامنه و… را که در پروسه‌ی دیجیتال مارکتینگ موثر است، سریعاً در دسترس تیم فنی مربوطه (شرکت دیجیتال مارکتینگ) قرار دهد.

اگر تغییر اطلاعات و یا تغییر نظر مشتری در یک بازه‌ی زمانی مشخص از مشتری دریافت نشود و این تاخیر دریافت بر اثر سهل‌انگاری مشتری صورت گرفته باشد، شرکت می‌تواند یک صورت‌حساب جداگانه برای تغییرات جدید ارائه دهد.

 

۴-در طول پروژه‌ی دیجیتال مارکتینگ، مشتری موظف است که راهنمایی‌های شرکت دیجیتال مارکتینگ برای پیشبرد اهداف پروژه عمل نماید.

 

 

۵-مشتری متعهد می‌شود که به تمامی موارد مالی و کاری ثبت‌شده در قرارداد عمل کند و در صورتی که خلاف آن عمل کند باید خسارت را جبران نماید.

 

در انتهای این مطلب یک نمونه قرارداد دیجیتال مارکتینگ برای شما آورده شده است.

 

نمونه قرارداد دیجیتال مارکتینگ

بسمه تعالی

این قرارداد دیجیتال مارکتینگ با هدف ارتقاء رتبه‌ی سایت در موتورهای جستجوگر(SEO)، تبلیغات دیجیتال، تبلیغ در شبکه‌های اجتماعی شرکت ….. می‌باشد.

این قرارداد در تاریخ…میان…با کد ملی……و …… با کد ملی ……به آدرس …… و شماره تلفن ……بعنوان اجراکنندگان و …… بعنوان نماینده…… به آدرس ……و شماره تلفن ……و ایمیل………بعنوان کارفرما، بر اساس موارد ذیل منعقد گردید:

 

موضوع قرارداد:

پروژه‌ی دیجیتال مارکتینگ سایت …………با دامنه‌ی …………

موارد دیجیتال مارکتینگ شامل

الف- سئو و بهینه‌کردن محتوای سایت در راستای بهبود در موتورهای جستجو (S.E.O).

محتوای سایت شامل موارد زیر می‌باشد: صفحه‌ی اصلی سایت– صفحه‌ی درباره‌ی ما – صفحه‌ی محصولات– صفحه‌ی تماس با ما – لینک‌های مرتبط.

سئوی این سایت شامل تولید… پست وبلاگی بر اساس استراتژی‌های بازاریابی محتوا معین شده در آغاز پروژه با بیشتر از…. واژه و رعایت کامل قواعد موتورهای جستجوگر و تولید …. تعداد پست وبلاگ دارای بیشتر از…. واژه و طراحی …. تعداد اینفوگرافیک بعنوان پست وبلاگی و قرار دادن در سایت ….. است.

 

آدرس سایت‌ها :

  • …. با رتبه‌ی…..در گوگل و رتبه‌ی کنونی….. در الکسا است.
  • …..با رتبه‌ی…..در گوگل و رتبه‌ی کنونی….در الکسا است.
  • …..با رتبه‌ی سایت…..در گوگل و رتبه‌ی کنونی…..در الکسا است.

 

کلمات کلیدی:

  1. ……
  2. ……
  3. ……
  4. ……

 

 

 

تحقیقات بازار چیست ؟ – کامل ترین و جامع ترین مقاله تحقیقات بازار 2021
30%
تخفیف

آموزش تبلیغ نویسی دوره از صفر تا استادی | فرصت

بدون امتیاز 0 رای
343,000 تومان
118
343,000 تومان
30%
تخفیف

دوره آموزش تبلیغات گوگل ادز (google ads)

بدون امتیاز 0 رای
483,000 تومان
31
483,000 تومان
30%
تخفیف

دوره آموزش تحقیقات بازار (۲۰۲۲)

بدون امتیاز 0 رای
203,000 تومان
4
203,000 تومان

دیدگاهتان را بنویسید

مشاوره رایگان سئو

۱۰ الی ۲۰ دقیقه مشاوره ٰرایگان برای رسیدن به رتبه های برتر گوگل